10 blogów, które polecam




Tak to już mam, że w dużej części jestem zwierzem kanapowym tudzież łóżkowym i nadzwyczaj cenię sobie wieczory, kiedy to mogę usiąść na spokojnie z ciepłą herbatą i poczytać książkę albo… blogi! Założenie własnego miejsca w sieci to była u mnie absolutnie nieprzypadkowa decyzja - po przeczytaniu wielu przeróżnych wpisów i napatrzenia się na idealnie dopracowane blogi, po prostu czułam, że też chcę być częścią tego świata. Dlatego też na dziś przygotowałam Wam post, w którym rekomenduję moje ulubione blogi i ich twórców. Może i Wy poczujecie się zainspirowani 😃 

Blog wyjątkowy przede wszystkim ze względu na głównych bohaterów - Typową K i Konrada, przeżywający codzienne życie w taki sposób, że każda ich historyjka (facebook MDCB i instagram typowej K oraz instagram Konrada) powoduje niekontrolowany wybuch śmiechu (a i zazdrości!), zdjęcia zachwycają w ten nieco melancholijny sposób, a posty na blogu są po prostu dobre. 

Miałam to szczęście, że Typowa K zgodziła się udzielić mi małego wywiadu! Łapcie: 

1. Czy Wasze życie jest naprawdę takie przezabawne i cudowne jak opisujecie je na fb oraz instagramie i wszystkie historyjki z Waszego związku są autentyczne? Przyznam, że niejednokrotnie zazdroszczę, czytając opis zaspanego Konrada, dostającego przepyszne i totalnie instagramowe śniadanie od pięknej K., ale aż czasem trudno uwierzyć, że to nie tylko świat stworzony na potrzeby bloga!

Nasze życie takie po prostu jest:) O poranku parzę kawę i, popijając ją, spędzamy kilka chwil na powolnym przygotowywaniu się do dnia. Rozmawiamy, snujemy plany, a czasem po prostu sobie milczymy. Staramy się, by te pierwsze minuty nowego dnia były piękne - stąd malownicze śniadania i miłe dla oka kubki do kawy, nawet ładna pościel - a wtedy o wiele przyjemniej zaczyna się dzień. Człowiek ma dobry humor, jest skłonny do żartów, a stąd już niedaleka droga do epickich tekstów, którymi rozprawiamy się z każdą dziedziną naszego wspólnego życia 😉

2. Tak jak foodtrucki otwierają swoje lokale, tak ostatnio blogerzy biorą się za pisanie książek. Czy Ty też myślałaś o takiej ścieżce dla siebie?

Nie, pisanie książek zostawiam Stephenowi Kingowi. On wyrabia i moją normę ;)

3. Masz jakieś rady dla początkujących blogerów? Te dotyczące zarówno strony graficznej bloga, jak i publikowanych treści.

Trzeba po prostu pisać i być sobą. Wcale nie musi to być najlepsza wersja Ciebie, ale za to powinna być najbardziej interesująca. Co do strony graficznej - jeśli nie jest się grafikiem z wykształcenia - warto poprosić o pomoc kogoś znajomego. Jeszcze się ucieszy ;)


  1. Pokolenie Ikea 
Miejsce kontrowersyjne, często nieco spłycające relacje damsko-męskie, ale dużo częściej po prostu trafiające w punkt! Tutaj nawet odrobinę coachingowe wpisy są intrygujące i cholernie motywujące (serio!).

  1. Jestem Kasia
Coś dla miłośniczek subtelnego stylu, minimalizmu w ubiorze i pięknej estetyki na blogu. Duży plus za zwracanie uwagi na jakość ubrań, a nie kupowanie tony „śmieci” w sieciówkach 😃 

  1. Weronika Zalazińska 
Kolejna polska dziewczyna, której styl mnie przekonuje, a do tego nie wydaje się zmanierowana i jak już coś dodaje (a nie zdarza jej się to strasznie często) - macie pewność, że to będzie wartościowe. Do tego jej śliczna buzia sprawia, że na każde jej zdjęcie po prostu miło się patrzy.

  1. Jak żyć 
Jeden z pierwszych blogów, które regularnie czytałam, niestety ostatnio znacznie ograniczający działalność. Ale jeśli ich nie znacie, to nic straconego - mają mnóstwo archiwalnych wpisów, pełnych inteligentnego humoru, wyśmiewających przeróżne grupy społeczne (studentów prawa, hipsterów czy rowerzystów) i zachowania.

  1. Soliści 
Strona dla osób, które kochają podróżować. Soliści to Klub Podróżników, którzy na swojej stronie oferują wyjazdy do przeróżnych zakątków świata. Dla tych jednak, którzy w najbliższym czasie się nigdzie nie wybierają, polecam relacje z ich podróży - szybko zmienicie zdanie!

  1. Sfilmowani 
Miłość od pierwszego obejrzenia. I choć na stronie sami dumnie głoszą, że „Nie samym wideo człowiek żyje”, to ja jednak gorąco polecam przede wszystkim ich wideorecenzje ze wszystkich kinowych nowości. Ich rekomendacje prawie nigdy nie zawodzą.

  1. Wrocławskie Podróże Kulinarne
Jeśli mieszkacie we Wrocławiu i kochacie jeść, to ta strona zdecydowanie jest dla Was! Od recenzji barów mlecznych, poprzez kulinarne klasyki na mapie Wrocławia, aż do nowości na tym chłonnym rynku. Czytając WPK z pewnością nieraz pocieknie Wam ślinka, a innym razem po prostu dowiecie się, czego unikać.

  1. Moje wypieki
I kolejny blog poświęcony jedzeniu. Tym razem to strona z przepisami dotyczącymi głównie słodkości, choć nie brak na niej też pieczywa czy czegoś zdrowszego. Co prawda, moja przygoda z Moimi wypiekami zaczęła się niepowodzeniem (lizaki w kształcie renifera przerosły moje ówczesne możliwości), ale każdy kolej przepis okazał się strzałem w dziesiątkę. I do tego te zdjęcia… 

  1. Style Digger
Złotą dziesiątkę zamyka moje najnowsze odkrycie - blog Joanny Glogazy, którą poznałam dzięki dwóm jej cudnym książkom, a potem trafiłam tutaj. Styl Digger nie jest miejscem ściśle sprecyzowanym tematycznie, ale to przede wszystkim dużo mądrej mody (slow fashion naprawdę rządzi!), celebrowania codzienności i spędzania oraz planowania czasu w sposób efektywny. 







Mam nadzieję, że dzięki temu wpisowi poznacie nowe i, co więcej, wartościowe miejsca w sieci, a w komentarzach polecicie swoich ulubieńców! Czekam i do przeczytania wkrótce :)



9 komentarzy:

  1. Ciekawe zestawienie - szczególnie, że dotyczące miejsc mi (jeszcze) nieznanych. No dobra, pokolenie ikea znam książkę, Joannę Glogazę też, ale trochę od przejrzenia zostaje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i koniecznie poznaj resztę ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam Moja dziewczyna czyta blogi - chyba odnajduję tam część siebie! Ale dużej części polecanych przez Ciebie blogów niestety nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MDCB zdecydowanie wygrywa! Ale pora nadrobić nieznane pozycje :) Zachęcam!

      Usuń
  3. Świetny wybór blogów. Paru nie znałam i z chęcią poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogów nie znam więc jest propozycja na spędzenie wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że do Ciebie trafiłam, niektóre blogi z Twojej listy zostaną również na mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja dziewczyna czyta blogi uwielbiam! <3 Ba! Miałam okazje poznać K&K osobiście ;)

    Pozdrowionka,
    Smiley
    https://www.facebook.com/SmileyProjectPL/

    OdpowiedzUsuń